2014. szeptember 12., péntek

Díj

Nos, köszönöm szépen a díjat, Egy nem hétköznapi lány naplója, és azt köszönöm a legjobban, hogy csak engem jelöltél meg.c: Nagyon jól esett!

Szabályok:
 - Írj magadról 11 dolgot!
 - Válaszolj 11 kérdésre!
 - Írj 11 kérdést!
 - Küldd tovább!

11 dolog rólam:
1. Én minden blgomra írok 11 dolgot magamról díjaknál, úgyhogy kezdek kifogyni az ötletekből.x)
2. Imádok enni!*-*
3. Egész' jó tanuló vagyok, attól függetlenül, hogy itthon csak az írásbeliket szoktam megcsinálni.
4. Ha valakivel beszélgetek, kénytelen vagyok elkapni sokszor a tekintetem. Nem tudok hosszú ideig szemkontaktust tartani.:D
5. Megyek Linkin Park koncertre, ami a legnagyobb álmom!*-* (hoppá, ez nem is igazán velem kapcsolatos...:D)
6. Van a bal felkaromon egy négyzet alakú ér. ._.
7. Szeretek olvasni. (ez manapság érdekességnek számít)
8. Imádom az animeket!*-*
9. Csak azokat a screamelős melatokat szeretem, amiknek dallamuk is van. A full hörgést még én sem bírom.
10. Amikor írok, külön mappám van zenéknek hozzá.:D
11. Rengeteg blogot írok egyszerre, ezért sok a szünet néhánynál, az olvasottság rovására.:c

Válaszaim:
Mióta blogolsz?
Blogolni nem olyan rég, kb két éve kezdtem, de írni már kilenc éves korom óta folyamatosan írok.
Szeretsz barátkozni?
Szeretek, és nagyjából tudok is.:D Vannak olyan emberek, akikhez képtelen vagyok alkalmazkodni, de úgy összességében szeretek, és témáim is mindig vannak.:,D
Ki a legjobb barátod?
Nyurmi.c:
Hogy képzeled el a tökéletes osztályt?
Úgy, mint amilyen a 8.b a Rózsában. Összetartóak, befogadóak, közvetlenek, sokszínűek, tökéletesek!^^
Mit tennél, ha életed nagy szerelme bevallaná, hogy totálisan beléd van zúgva?
Mike Shinoda?:D Hát szerintem elájulnék.XD
De amúgy komolyra fordítva a szót, én még csak egyszer voltam szerelmes, ami már tudtommal elmúlt, szóval erre nem tudok válaszolni.c:
Mit szoktál csinálni szabadidődben?
Írok, zenét hallgatok, írok, eszem, írok, eszem, zenét hallgatok, és írok!c:
Hogyan reagálnál, ha észrevennéd, hogy a blogod statisztikája 2 nap alatt az 5-szörösére növekedett?
Nagyon boldog és hálás lennék!^^
Kedvenc színész és színésznő?
Nincs... De tényleg. Nekem szinte mindenből van kedvencem, de erre sosem tudok válaszolni.
Milyen filmeket láttál a nyáron? 
Hú, nagyon sokat!:D Szupercella, 22 lövés, Hóbortos szerelem, Az ismeretlen férfi, Oldboy, és több nem is jut eszembe.><
Mi volt életed legnehezebb döntése?
Talán az, hogy jó lesz e nekem egyáltalán az iskolaváltás...Nem bántam meg.c:
Ha döntened kellene, hogy élsz-e vagy meghalsz, akkor hogyan döntenél? De azt figyelembe kell venned, hogy ha tovább élsz, akkor a szüleid nélkül, ha meghalsz, akkor pedig az összes szerettedet hátrahagyod! (kivéve persze a szüleidet) Kérlek, indokold, hogy miért választanád az egyiket és miért nem választanád a másikat!
Egyértelműen meghalnék inkább. Egyszer amúgy is minden szerettem meghal, talán összefutunk egy új világban. De szülők nélkül én nem tudnék élni... Iszonyú ragaszkodótípus vagyok.

Kérdéseim:
~Miért kezdtél el írni, vagy hogy jött ez neked?
~Kedvenc íród? Miért?
~Melyik volt életed legszebb napja?
~Csatolj egy képet ehhez a szóhoz: üvegkastély!
~Volt már olyan kívánságod, ami teljesült? Ha igen, mi?
~Miket hallgatsz íráshoz, ha hallgatsz hozzá zenét?

Jelölt(j)e(i)m:
Tudom, hogy unsz már, de egyszerűen nem nagyon olvasok más blogokat...XD Liber Precum // Imák Könyve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése