2014. augusztus 31., vasárnap

14. fejezet

Sziasztok!
Egy hétre elutazunk, így kérem türelmeteket az új rész kapcsán. Amint hazaértem, ismét naponta töltögetem majd fel, de addig sajnos egy hetes szünet. Köszönöm, hogy olvastok!<3

 Dél van, és már nagyon régen ettem bármit is, de a gyomrom összeszűkült, és nem igazán kívánom az ételt. A város parkjában az egyik fa alatt üldögélek, és nézem a fejem felett úszó felhőket, amelyek különböző alakzatot vesznek fel. Ilyet utoljára tíz évesen csináltam apával. Mindig lejöttünk a nagy udvarunkba, és nevetve dőltünk le a puha pázsitra a felhőket csodálni. Elképesztő látvány volt számomra, ahogyan a szél alakzatokra bontja, majd tovaviszi őket a szemünk elöl. Apával… Talán ez volt az egyetlen dolog, ami szinte tradíciónk volt a tavasz minden napján, pontban délkor. A szememből egy könnycsepp csurog le, egészen a földig, és már majdnem zokogva ülök fel, de inkább visszatartom magam. Már nem akarok sírni. Elég volt.
 - Szia Angie! Hát te? – hallok egy ismerős hangot a hátam mögül.
 Csodálkozva megfordulok, és egy mosolyt erőltetek az arcomra.
 - Szervusz Jason! Csak gondoltam, edzés előtt lejövök ide egy kicsit pihenni – felelem.
 - De nem vagy éhes? Mi már ebédeltünk, és nem sokára kezdődik a kiképzés. Azért is jöttem, hogy szóljak.
 - Nem kérek semmit sem, de akkor indulok is. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hosszú ideig lent voltam! – tápászkodom fel.
 - Nem izgulsz? – néz a szemembe Jason.
 - Dehogynem. Rettenetesen, de gondoltam jobb, ha lazítok aggodalmaskodás helyett – biccentek.
 - Nagyon helyes, Angel! Hisz már túl öregek vagyunk a sok izguláshoz, nem bírná a szervezetünk! – mosolyog, mire felnevetek.
 Régen nevettem, és igencsak furcsa érzés most újra felszabadultnak lenni.
 A mi kiképzésünk teljesen máshogyan zajlik, mint a lázadóké. Mindenki szabadon választhat fegyvert, és gyakorolhat vele. Én is éppen ezt teszem. A fegyvertárban forgolódok, és a száz meg száz fegyvert csodálom. Szablyák, íjak, lándzsák, puskák, pisztolyok, minden, amit el lehet képzelni! Egy gyönyörű, éles kardon ragad meg a tekintetem, és remegő kézzel emelem fel. Ahogyan jobban megfigyelem, egy írást láthatok rajta, méghozzá japán kanji jelekkel. Ez egy valódi, japán katana! Büszkén vonulok be vele a gyakorlóterembe, és kíváncsian nézek körül. A lakók számára a legnépszerűbbek a mozgó célpontok. A legtöbben sorban állnak, és aki sorra kerül, pisztollyal, íjjal, vagy puskával próbálja eltalálni a kartonbábukat. Én az egyik ember alakú bábhoz lépek, és egy jó nagyot csapok bele a katanával. Meg is látszik rajta az ütés, így egy újabb mozdulatot próbálok ki rajta.
 - Nagyon jól csinálod! – szólít meg a hátam mögül Jason.
 - Köszi – mosolygok rá – És neked hogy megy a kiképzés?
 - El kéne a segítség – céloz Jason.
 - Jaj, tényleg! Egy pillanat és megyek – szólok, és egy utolsót döfök a bábuba. Jason bólint, és eltávolodik.
 Körbetekintek, és egyből egy tizenkettő év körüli gyereket pillantok meg, aki egyedül ül az egyik padon, így hozzásietek.
 - Szia! Milyen fegyvert szeretnél kipróbálni?
 - Semmilyet – vonja meg unottan a vállát.
 - Hogyhogy? – kérdezem csodálkozni.
 - Semmi kedvem, ehhez az idióta háborúhoz! Ti is csak hazudoztok össze-vissza, és hülyítitek a népet! Nem lesz itt semmi harc! – vágja rá mérgesen.
 Döbbenten nézek le rá, és melléülök.
 - Hagyjál békén! – húzódik arrébb.
 - Miért nem hiszel nekünk?
 - Előbukkantok a semmiből, azzal fenyegetve, hogy mindenkit kinyírnak. Szerinted ez mennyire hihető történet? 
 - Ez nem egy történet, ez így lesz! Kérlek, inkább te is gyakorolj! – könyörgök neki.
 - Teljesen feleslegesen csinálnék magamból bohócot. Nem elég, hogy mindenki itt ugrál, és csinálja, amit mondotok nekik? – néz rám lesajnálóan.
 - Mivel bizonyíthatnám, hogy ez lesz?
 - Semmivel.
 - Nálatok nem mondták a híradóban, hogy lázadás van?
 - Micsoda? – csodálkozik.
 - Nálatok nincsen TV? – nézek rá döbbenten.
 - Mi eléggé elmaradottak vagyunk. Azaz, nem is. Nem engedik, hogy bármit megtudhassunk a világról, mert az veszélyeztetné a vallást. Na, ja. Biztosan káros sejteket ültetnének az agyunkba, a képernyőn keresztül – mondja gúnyosan.
 - Na, pont a vallás miatt vannak ezek a lázadások!
 - Nagyjából érthető is. De akkor most azt akarod mondani, hogy ide is el fognak jutni? – kérdezi már kicsit ijedten.
 - Igen. Ezért kéne felkészülnünk – bólintok.
 - Mit tegyek? – áll fel.
 - Milyen lény vagy?
 - Boszorkány – biccent.
 - Akkor használd az erődet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése